Heart Chat Bubble

God morgon torsdag!

Alltså det är sjukt vad mitt humör sviktar numera :/ Fruktansvärt jobbigt är det hur som helst.

Jag har just ätit frukost i form av två knäckemackor och en C-vitamin brustablett. Om någon timme eller två tänkte jag gå en långpromenad med Julia :) Ska bli skönt. Eftersom jag inte kan gå till gymmet (vågar inte riktigt det än, måste bli HELT av med förkylningen) så måste jag röra mig på annat vis.
På tala om gym. Jag blir så irriterad på mig själv att jag inte ger det tid. Men liksom när jag varit på gymmet och exempelvis tränat ben, inte så att jag blir svettig av att träna på gym. Jag blir svettig av att springa på löpbandet. DÅ blir jag svettig. Jag känner att jag skulle behöva ha en träningskompis som kan dehär med träning och övningar. Det hade varit toppen! Finns många övningar som är bra, som man inte ens behöver maskiner till, utan bara varandra. Jag hade som delmål att tajta till nig lite till 6april, min mammas 50års fest. Men jag kommer väl få trycka i mig en klänning med mitt gäddhäng, putmage och hängrumpa :(
Jag är verkligen så rädd att träningen inte ska ge resultat! Livrädd rent ut sagt. Vill verkligen bli tajtare och få mer muskler. Plattare mage, snygg rumpa och fina ben osv osv.

Jag är en sån person som funderar så sjuuuukt mycket. Analyserar osv. Det är verkligen inte bra för mig. Vet inte varför det är så. Har alltid varit sån. Är så orolig för vad andra ska tycka och tänka hela tiden. Blä!

Nu ska jag nog sätta på lite kaffe och sen göra rent ansiktet. Kul va? Haha.

Här är en bild från när vi var hos Julias farmor och hälsade på, på hennes jobb :)


Kommentarer
Postat av: Ewa

Världens sötaste lilla barn!

2013-03-07 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback