Heart Chat Bubble

Skit!

Har en riktig jävla skit period nu. Jag känner mig ständigt ful. Fruktansvärt ful. Så trött på mitt yttre. Skulle behöver en extreme makeover känner jag.
Min hy har gått bananas också, blää!

Ska ju till frissan snart men jag vet inte hur jag ska klippa mig. Jag vill spara ut till långt hår, men det kommer ta lååång tid innan set blir långt. Typ till axlarna vill jag ha det, så jag kan sätta upp håret. Men under tiden vill jag ändå se fräsch ut och ha en frisyr. Mm det är i en sån jobbig längd nu. Kan inte sätta upp håret :( Och jag orkar inte stå och fixa frillan i 30 min varjedag om jag inte ska iväg. Sen har ja så dålig fantasi så jag gör alltid samma med håret, GÅR liksom inte göra mycket.
Såfort ja tuperar eller något så blir håret platt efter några minuter.
Alltså jävla skit hår! Excstensions vore att föredra men jag har tyvärr inte några tusen tillgodo.
Jävla skit allt!

Såfort jag ser mig i spegeln ser jag ut som en kille.
Inte på humör för att gå till gymmet så jag ska träna lite hemma sen. Squats, plankan, armhävningar, rygglyft och en till magövning.

Jag åt dessutom några godisbitar i bilen påväg hem från babysimmet. VET att det var pga hunger. Men nu har jag ätit lite.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men gumman! Du är ju en PANGBRUD!! Du är ALLTID fin och fräsch!!! Gör ont i hjärtat på mig att du känner så! Du är naturligt fin och behöver absolut inte känna så! Definitionen MILF=Min vacka, vacka vän Lindha <3!! Den som kommenterat innan kan ju ta och gräva ner sig i en säck och ta en jävligt noga titt på om dens eget liv är så jävla perfekt! SKÄMS!! Det är otroligt starkt och givande att läsa om att andras liv och känslor går upp och ner! Vill man läsa om överhurtigas liv där allt är perfekt kan man ju välja typ Blondinbellas blogg att läsa!

2013-03-13 @ 17:32:08
URL: http://emmakajsa.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback