Heart Chat Bubble

Ur fas.

Usch, nu i helgen har jag verkligen inte varit nyttig. Tryckt i mig både gods, chips och något glas cola. Tränat har jagande gjort sen fredags förra veckan pga sjukdom :(
Ingen ångest eller så, nej nej.
Får ta nya tag imorgon!

Vill verkligen få ordning på min dallrande kropp nu...
Min rädsla för träningen gör du hela tiden påmind (som jag pratat om tidigare). Ganska sjukt egentligen! Hur man kan vara rädd för olika saker.

Nä nu börjar jag bli åksjun, sitter i bilen påväg hem från Skövde <3
Väl hemma i Norrköping ska vi plocka upp världens bäst Emma, hon ska sova hos oss. Så vi får en hel dag ihop imorgon. Myys! <3

Idag fyller även min mamma 50år <3 Så vi har firat henne lite. Julias mormor och delar av hans band kom även förbi. Trevligt :D
Vi firar mamma ordentligt med en stor fest i april. Längtar sjukt mycket!

Mamma och mina syskon, kommer till oss i helgen. Vilken lyx att ses två helger i rad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback