Heart Chat Bubble

VIKTIGT MEDDELANDE!

Detta meddelande är till våra nära och kära där ute!
Är det något som jag är dålig på, och alltid har varit, så är det födelsdagar! Det har ju inte direkt blivit bättre sedan jag fick barn och måste fokusera på det. det är tusen saker som skall göras hela tiden och dmin hjärna får sällan vila mellan varven. TROTS att vi har en lapp med de viktigastse födelseadgarna så glömmer jag alltid bort dem ändå(!). Får alltid så dåligt samvete för jag är annars en tjej som vill ha koll och ordning och reda på allt, lite utav ett kontrollfreak. 
Men det är väl bara att inse att jag inte kan hålla koll på precis allt. Herregud, hur ska detta gå när vi får fler barn? :/
 
Mitt minne är verkligen osm bortblåst sedan Julia kom till oss. Är det vanligt att det blir så när man får barn? Får skriva lappar/notiser om precis ALLT, annars glöms det bort. 
 
Så, till alla vänner och familj där ute, nu vet ni detta. Det är INGET personligt! 
Hoppas att ni kan ta hänsyn till detta för jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att komma ihåg allting.. ;P 
 
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Nej du är inte ensam Lindha! Jag är likadan. Har köpt en svart glastavla på Clas Olsson som man kan skriva på med blackboard pennor med. Super bra och där skriver jag upp allt direkt för att gå förbi det hela tiden och bli påmind. Kanske något ni också behöver? Puss på dig vännen <3

2013-03-22 @ 08:25:36
URL: http://Ungmammaioslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback