Heart Chat Bubble

Grodans rum.

Nu när terrariet och dess innehåll (två ormar och en ödla) har flyttat härifrån så är det dags för mig att sätta tänderna (händerna?) i Julias rum. Äntligen! 
Jag har hela tiden haft en bild av hur jag vill att möbleringen skall se ut, hoppas det blir lika fint som jag tror. Sen angående smådetaljer tar jag det lite som det kommer. Lite viosioner har jag men vi får se :)
 
Hyllor från EXPEDIT, IKEA. Den översta 199kr och den nedersta 599kr.
 
Låda, DRÖNA, IKEA. Till EXPEDIT hyllorna, 39kr/st. 
 
Rund matta från ELLOS, 160cm. 799kr. 
 
Bord från KIDS CONCEPT, 499kr. 
Stol också den från KIDS CONCEPT (har redan en sådan men vill ha en till), 299kr. 
 
 

Knoppar från Systerlycklig.se, 39kr/st.

Kommentarer
Postat av: Micki

Blir nog fint!

2013-04-06 @ 22:47:01
URL: http://myramedmos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback