Heart Chat Bubble

-

Förlåt för dålig uppdatering. Har för det första varit sjuk hela veckan och inte haft något roligt att berätta direkt. I övrigt så har jag känt mig väldigt....tom? Efter beskedet om jobbet i måndags så har tankarna gått i ett. Känner mig nere. Tänker på allt som skall handlas till bebis (även om det inte är mycket kvar), lägenheten (inredningsplanerna skjuts fram en aning iom beskedet i måndags), allt som behöver fixas hos försäkringskassan (verkar krångligt), min mamma penning, mitt slitna ja som skulle behöva en och annan uppfräschning....it goes on and on.
Jag vet att det inte är kul att läsa om men det är verkligheten just nu. Känner mig så himla känslig och jag går och funderar på allt och inget dagarna i ända.
Hoppas verkligen jag får lite mer klarhet imorgon när jag pratat med chefen.

Usch allt känns bara så rörigt just nu!! Hatar den känslan. Saknar mina fina i skövde så mycket. Men det dröjer ett par veckor innan jag kan åka dit :(
Tur att jag har min älskling som finns där för mig, vet inte va jag hade gjort utan honom. Min bättre hälft <3

Natti natti



Kommentarer
Postat av: lisa

Det kommer att lösa sig, jag lovar! Och även om du skulle få minsta ersättning för mammaledigheten så kommer ni att klara er på det. Man får snåla in på saker till sig själv och kanske byta ut ett och annat märke när man handlar mat. Men det går :) Ja lovar! Hålla humöret uppe! Kram

2012-04-19 @ 13:33:27
URL: http://lisaberggren.blogspot.com
Postat av: Lindha

Tack gumman! Har varit i kontakt med FK idag och det skulle ringa någon snubbe till mig från den rätta avdelningen. För eftersom jag "stämplar upp"/får aktivitetsstöd så KAN det vara så att dem ser tillbaka på det senaste heltidsjobbet istället. Vi får hoppas det :) Kramar

2012-04-19 @ 23:14:03
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback