Heart Chat Bubble

<3

Jag och älsklingen har legat i sängen och tittat på en film "Beastly" hette den. Jag tittade dock på sista halvtimmen själv då han var lite trött, efter två minuter låg han och snarkade brevid mig, min fina älskling <3
Filmen var i alla fall helt okej, inte den bästa men inte den sämsta heller. Konstig handling och lite "amatörig" trots att det var kända skådespelare såsom Mary-Kate Olsen och Vanessa Hudgens.


Jag kan inte beskriva min kärlek för Tobias bra nog. Det går bara inte beskriva den kärleken jag hyser för honom. Helt otroligt! Jag visste inte vad riktigt kärlek var innan jag mötte honom. Han med stort H, killen med stort K, mannen med stort M, ja ni fattar. Mannen i mitt liv. Skulle inte klara mig utan honom, jag skulle inte vilja klara mig utan honom. Han finns alltid där för mig, speciellt när jag behöver honom som mest. Livet känns lite upp och ner just nu och då är jag väldigt tacksam för att jag har honom vid min sida. Jag säger det till honom väldigt ofta, att jag är så tacksam för att jag har honom och att jag älskar honom mest på denna jorden. Att vi nu väntar vårat första barn känns helt fantastiskt, som en dröm. Vi har skapat vårat kärleksbarn. Det är nu det börjar, livet, i sin allra bästa och finaste form. Han kommer bli världens bästa pappa, utan tvekan!
Nu ska jag inte tråka ut er med denna otroligt långa kärleksförklaring mer, men kände bara att jag var tvungen att bli lite sentimental ;P

Imorgon ska jag ta tåget till Lund, av mindre roliga orsaker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback