Heart Chat Bubble

Bad day.

Alla dagar kan inte bli bra... Dagen började inte sådär jätte bra, fick sms från kontoret, sen kom de andra nedslaget, men som TUR var visade de sig inte vara ett nedslag och allt ser bra ut. Men jag hann förbereda mig mentalt på det värsta både en och tre gånger. Nu fick vi i alla fall se hur förlossningen ser ut :P Kändes himla konstigt att vara där och inse att jag faktiskt kommer ligga dör om ett par månader... :/ Lite skrämmande samtidigt som det ska bli spännande på något sätt.

Resten av dagen har väl varit lite sisådär. Varit på dåligt humör pga det som hänt idag. Men så är det. Jobbade ju inte lika länge idag eftersom ja var iväg ca 2 timmar.

Tur att jag har min älskade, bättre hälft att komma hem till. Kan inte beskriva i ord hur mycket han betyder för mig. Helt otroligt! Han är min stöttepelare, alltid <3

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi lägga oss i sängen och titta på "The hunger games", hoppas den är textad! Haha.

Jag längtar så tills vårat barn tittar ut! <3 Du får inte göra mamma och pappa så oroliga älskade skatt ❤

In i duschen var det!
Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen vad har hänt???



Ta hand om dig och knodden!!

2012-04-11 @ 16:29:27
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback