Heart Chat Bubble

Bingokväll.

Idag är det söndag och det innebär i vanlig ordning, BINGOLOTTO! Även denna söndag med Dino och Emma :)
Alltid lika trevligt. Dock inte lika trevligt att vi aldrig vinner något! Haha men men. Än tänker jag inte ge mig min sann! :)
Tycker att Bingolotto är en mycket trevlig tradition att hålla på med goda vänner!
Dem hade fresten köpt sånan där riktigt "bingo pennor", på Willys, skall kika efter sådana nästa gång jag är där, ett måste ju! Haha :)

Mindre kul är dock att jag glömde mina glasögon hos kompisarna, hoppas dem är hemma imorgon på förmiddagen så jag kan hämta dem, annars får jag gå med huvudvärk hela dagen :( :P Skall skicka ett sms imorgon när jag vaknar. Telefonen är på laddning just nu.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu har även jag hittat hit!

Söt blogg. Bingolotto är ju rätt fräckt faktiskt. Det kan ju bli väldigt spännande! :)

2012-04-09 @ 17:18:08
URL: http://myramedmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback