Heart Chat Bubble

Dagen so far.

Inte det roligaste "mitt-i-natten-inlgäget" precis men jag mådde bajs inatt. Hade svårt att sova, IGEN! Men på morgonen efter en kopp te kändes det lite bättre :) Så jag började packa någon låda till och sen gjorde jag mig snygg (så gott jag kunde/kan) och åkte ut till Åby, där Emma och Lisa befann sig. Kul att äntligen få träffa Lisa, har bara hört bra saker om henne :) Hon är beräknad att föda om fyra dagar, dvs på onsdag. Spännande! En liten kille som gömmer sig i hennes mage.
Vi satt och snackade om allt möjligt, mycket bebis/barn prat blev det givetvis, men en hel del annat. Två mycket mycket fina tjejer de där!

Nu har jag ätit två hamburgare med bröd, MUMS! Och lite godis till efterrät ;) Blev lite seg/trött i bollen efter maten :( Lite huvudvärk på det också. Skulle åkt till Monika, men frågade om inte hon ville komma hit istället. Får väl se hur kvällen artar sig. Blir inte många knop här inte.

Saknar min fina familj och vänner i Skövde! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback