Heart Chat Bubble

Det rycker i shoppingtarmen.

Herregud vad fina babykläder det finns! Har varit inne på Ellos och kikar, finns hur mycket fint som helst! Mickey Mouse, Blixten McQueen och Smurfarna-bodys. Massa söta overaller, tröjor osv. Så söta! MEN, jag håller mig! Vi har ju fått en hel del kläder plus köpt lite själva så vi klarar oss ett tag, sen är det roligare att köpa när man vet om det blir en pojke eller flicka :)

För övrigt så skall jag börja cykla till jobbet from idag, ska bli skönt :) Det är inte en lång bit till jobbet och jag tycker det känns onödigt att ta bilen dit, drar massa bensin, som jag dessutom inte får tilllbaka från jobbet längre.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaa håll dig:) det är mkt roligare att shoppa när man vet vem man shoppar till!



Btw, köpt vagn än? Det är ju roligast av allt :D

2012-04-10 @ 15:27:28
URL: http://Blogg.mama.nu/mammalorten/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback