Heart Chat Bubble

En sån där dag.

Idag har inte varit en bra dag, har varit uttråkad, trött och allmänt seg i kroppen, vilket har resulterat i att jag sovit en hel del :/ Tur att jag har min älskling som piggar upp mig och som alltid finns där. Han skall bjuda ut mig på bio sen :) Jag tror att jag har bestämt mig för att vi skall se "Hunger games", någon som sett den? Bra? Dålig?
Håller på att göra lite mer klyftpotatis nu, skall äta resterna från igår, mums! :) Tobias är iväg och jobbar någon timme.

Det var väl allt för idag..

Kommentarer
Postat av: monika

The hunger games är jättebra, se den!!!! :) Vi måste ses snart gumman, saknar dig. Puss <3

2012-04-08 @ 12:27:27
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback