Heart Chat Bubble

Fredagen den trettonde.

Hej på er! Idag är jag hemma från jobbet :( Har haft jätte ont i halsen inatt och haft svårt att sova. Känner mig sådär seg och tung/trött i kroppen som man gör när man inte är helt kry. Huvudvärken gör sig påmind. Men jag har tagit Alvedon och ätit frukost så nu ska jag vila lite.

Var på Work for you förut och lämnade kopia på mitt nya anställningsavtal så nu är det äntligen fixat. Skrev även ut papper från försäkringskassan, för min ersättning. Sista gången jag skickar in det. Sen får jag ingen mer ersättning därifrån eftersom jag jobbar heltid. Wohooo! Förutom när jag är mammaledig sen då men det är ju en annan sak :) På tala om det måste jag ringa och kolla så dem fått moderskapsintyget jag skickat. Dem har "slarvat" bort papper förr som jag skickat in.

Ny ska jag knapra halstabletter och vila huvudet och kroppen.

Festen! Nu kan det komma valpar när som helst, både Disa (som jag får vara med på, om allt går som det ska vilket jag hoppas för hennes skull) men även hennes mamma My väntar valpar när som helst. Åh så spännande! Hoppas dem kommer i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback