Heart Chat Bubble

God morgon torsdag.

Uppe med tuppen idag, det vankas vattengymnastik. Ska bli SÅ skönt! Hade sjukt ont i ryggen igår, det spelade ingen roll hur jag än satt, låg eller stod, det gjorde ont i alla fall :( Men idag känsn det lite bättre, hade förmodligen överansträngt mig lite, i form av för långa promenader.

Snart har jag inte kläder att ha på mig på jobbet heller :/ Jag ska ju ha "oömma" kläder på jobbet, och mina mjukisbyxor som jag använder är snart för små :( Vill definitivt inte gå i mina klänningar (som är de enda plaggen, utöver mjukisarna som passar) eftersom jag ofta är ute och leker på lekparker, jag städar osv. Deprimerande :( Får helt enkelt ta en runda på stan och köpa mig lite nytt!
Jag är glad att Bebis växer som den ska <3

Sitter och äter frukost nu, lite fil med cherios och två knäckemackor med ost och rökt kalkon på, mumma!
Ska titta lite på teven nu. Tiden bara rinner iväg :(

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tusen tack för din fina kommentar=)...kläder var nog allt lite dåligt med, men det är ju bara för att vi mest kunde köpa neutrala färger...vill gärna ha starkare färger på barnkläderna, men då blev det lätt pojkigt eller tjejigt med en gång, det turkosa settet tyckte jag fungerade bra till båda, dock tyckte sambon att det var lite pojkigt..men strunt samma tänkte vi och köpte det ändå;) Det kommer bli en tur till hösten för oss med, när det blir dags för åkpåse m.m=)

Kram A

2012-04-12 @ 10:45:25
URL: http://kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback