Heart Chat Bubble

Happy thursday!

Det är inte alltid man säger det men gud så skönt med torsdag och HELG! Långhelg dessutom :)

Nu på morgonen har jag, i vanlig ordning, varit på vattengympa. Har slängt i mig två mackor med stekt ägg och skall snart ta mig en kopp kaffe så jag vaknar till. Sen är det dags för jobb! Det negativa med att jag har vattengympa är att dagen går så fort innan jobbet. Men men.

Håller på att kika på bikini, insåg idag att min bikini är alldeles för liten :/ Så sjukt dyrt med "gravid-bikinis" dock...

---

Imorgon så kommer Emma hit vid 12 och skall fota mig och magen, hoppas vi får till lite fina bilder :) Jag har kollat på lite inspirationsbilder på nätet. Finns så himla mycket fina bilder!

Annars så händer det inte speciellt mycket nu under påskhelgen, inte kan vi åka iväg någonstans heller då Tobias måste jobba lite :( Annars hade jag lätt åkt till Skövde. Oh well, skövde finns ju kvar ;)

Vi höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback