Heart Chat Bubble

I Vaggeryd.

Hej på er kära läsare!
Hur mår ni?

Jag befinner mig just nu i Vaggeryd hos svärfar och hans sambo, alltid lika mysigt att vara här :)
Vi åkte hit igår eftermiddag, tråkigt att vara hemma i all flyttkaos.
Idag åkte vi in en sväng till Jönköping och kikade lite på stan, köpte mig även två par mammabyxor, ett par "mjukisar" samt ett par leggings. Kom väl till pass! Dem är hur sköna som helst. Nu behöver jag bara lite tunikor/klänningar att ha i sommar när värmen kommer.

Vi satte oss på ett mysigt fik i Jönköping och tog oss en smörgås och en kopp kaffe. Mysigt med lite kvalitets tid med "svärisarna" =D

Idag är det jag och älskling som står för maten, det blir grillad kyckling med klyftpotatis, morötter och färska champinjoner i ugnen, till det serveras hemmagjord ztatziki och en god fräsch sallad. HUR GOTT!?

Har förbannat ont i ryggen/fötterna nu efter ett par timmar på stan, att gå i converse är ingen större hit när man skall gå länge, framförallt inte som "höggravid". Mina gamla gympadojor sjunger sin sista vers, får skoskav av dem och dem är ett par år gamla. Dags att byta ut dem kanske?

Har tyvärr inga bilder att bjuda på då jag för det första inte tagit några idag och för det andra inte sitter på min dator :P

Nu ska jag slösurfa lite på nätet efter inredning ;)

Ha en trevlig lördagkväll hörrni!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback