Heart Chat Bubble

IB Laursen <3.

Jag är helt och fullkomligt färälskad i allt vad IB Laursen heter, SÅ fina grejer!
Något som jag skall införskaffa är definitivt dessa fina musliskålar, kostar 39kr/styck och finns HÄR.
Jag tänkte köpa 3 blåa och 3 rosa/raspberry, kommer bli fint att ställa på String hyllan jag visade häromdagen.



Helt gudomligt fina!


Denna otroligt fina vispskål, nu till sommaren blir det enhel del paj kan jag tänka mig, fin att servera vaniljsås i :) Den är iofs fin att bara ha som inredningsprydnad haha ;) Synd att jag inte fyller år snart, då hade jag utan tvekat önskat mig dessa :(
Kostar 129kr HÄR.


Kakfat/tårtfat, 249kr HÄR. Finns även i rosa. För mig är det verkligen en fröjd för agat att titta på dessa vackra ting. Blir ännu mer sugen på att köpa hyllan när jag ser dessa fina saker att ställa på :)
Till och med längtar tills jag kan baka tårta när jag ser denna, haha.


Set med skålar, 385kr HÄR. Ah, jag dör så fina! Hade dock velat ha dem i creme färgat.
Denna otroligt fina kannan skall också få flytta in hos mig så småningom. 159 svenska riksdaler.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ib Laursen är en favorit hos mig med! Hittills har jag bara hunnit införskaffa tre hjärt-ugnsformar och vispskålen du visade på bild. Musliskålarna var jättesöta och med ett jättebra pris så dessa får nog också flytta in.. hihi!!



Puss

2012-04-05 @ 17:38:41
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback