Heart Chat Bubble

Jag är nog mer sårbar och skör än vad jag tror ibland...

Jag har varit väldigt ledsen, nedstämd och tom dem senaste dagarna, mycket beror på att jag blev av med heltidstjänsten. Jag hade liksom byggt upp en hel del förväntan iom den nya lönen som kommer med ett heltidsjobb och helt plötsligt så bara rasade allting på ngåra sekunder. Det känns kan jag säga. Att bar ajobba några fåtal timmar i veckan gör inte mycket för plånboken, visst jag får ersättning för de dagar jag inte jobbar men man tjänar ju ändå mer på att jobba heltid, givetvis. Jag vill känna att jag bidrar lika mycket ekonomiskt som min älskade sambo, vill inte att han ska dra det tunga lasset. Det är nog det som gör mest ont. Jag vill kunna köpa fina presenter till honom och unna honom fina saker, bjuda ut honom på restaurang osv. Men så ser inte läget ut som det är nu. Men men, den adgen kommer väl den också :) Jag vet att han älskar mig ändå ;)

Jag hade planerat att köpa nya fina saker till lägenheten och börja inreda den ordentligt, gå till frisören (har inte varit där sen mamma bjöd mig, det var i januari. Mitt hår är alltså katastrof), få lite fina naglar osv osv. Det där är väl dem minst viktiga grejerna, först och främst kommer ju Knoddens saker, det som är kvar. Skall lägga ut skötbordet på blocket, köpa ett nytt på IKEA (Hensvik) samt en fin skötbädd till det. Har hittat fina skötbäddar på jollyroom.se men dem är lite dyrare, får se hur jag gör :) Finns en sån fin röd skötbädd, tror det är späket laban på eller något sådant, kommer inte ihåg :P 
Nu gled jag in på ett helt annat ämne, inte alls meningen.

Skall snart stänga ner och sova. Skall upp i hyffsad tid imorgon, vill duscha och få i mig något ordentligt att äta imorgon innan jag åker till Lund. Tåget går 09:50.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: lisa

kolla efter hensvik på blocket, de har sålts mycket där vet jag. Och så kan du kolla på lekmer.se ! massa fina inrednings grejer till barnrum, och inte alltför dyrt heller! :)



Kram

2012-04-20 @ 07:17:15
URL: http://lisaberggren.blogspot.com
Postat av: Ewa

http://www.littlekidscorner.se/sv/product/1449/Skotbadd-Laban-Rod Är det den här ni vill ha? Kram Ewa

2012-04-20 @ 15:10:50
Postat av: Lindha

Ewa: Ja det är precis den jag tittat på och suktar efter :) Den kanske var lite billigare på den sidan?

2012-04-20 @ 22:06:24
Postat av: Anonym

Då fixar jag den till er om du vill?

2012-04-20 @ 23:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback