Heart Chat Bubble

Lååångfredag.

Dagen ide har fötts ett. Emma kom som sagt hit vid tolv tiden för att fota mig och magen(Även Tobias var med på ett hörn). Det tog en stund, vi snackade en stund när hon kom sen fixade hon mitt hår. Var väl klara vid två ungefär. Då åkte hi ut till Åby och träffade fina hundar och Catrin såklart ;) hundarna Disa och My är dräktiga och beräknas valpa den 17 april och jag ska få vara med när Disa valpar!!! :)

Idag gjorde jag sådan god middag ( som vanligt;), det blev lax i ugn med röd curry pasta och grädde. Blandade ihop crème fraîche och röd curry och lade det på fisken, sen hällde jag på grädde så det blir en god sås i ugnen. Till det serverades klyftpotatis, MUMS!

Nu tittar jag på Let's dance och äter godis. Är dock väldigt mätt nu så har lagt godiset på hyllan :P
Är dötrött med så ska nog lägga mig efter programmet.

Hur är eran fredag?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback