Heart Chat Bubble

Längtan.

Just nu..

...längtar jag så tills älskade Knodden som bor i min mage skall titta ut
...längtar jag tills jag kan komma i mina vanliga byxor igen (om jag ens kommer i dem då)
...längtar jag tills jag kan gå till affären och handla vanliga kläder utan att tänka "kommer jag verkligen i dem där med min mage"?
...längtar jag tills jag får gå och förnya min garderob utan att ta hänsyn till magen
...längtar jag tills flytten är över och man kan slappna av
...längtar jag tills jag får börja inreda "vår" fina lägenhet

Ja, det finns mycket att längta till, men mest av allt längtar jag såklart tills vi får se vår älskade skatt! <3

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ååh vill också att korven ska komma ut nu, jag vill mysa in mig gosig bebishud, säga hur mkt jag älskar henom, tvinga er & gå ut & roa er så jag kan vara barnvakt och vara uppe på natten & bara titta på det fina miraklet som finns i din mage. Shit, tänk att jag ska bli moster!?

2012-04-29 @ 13:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback