Heart Chat Bubble

Längtar till imorgon!

Imorgon vid 12 kommer ju Emma hit och ta lite bilder. Hon ska hjälpa mig med håret också, om det blir lite sådana bilder där ansiktet är med :)
Hade inte Disa varit dräktig (dem får inte åka bil from 2 veckor innan valpning) så hade hon fått vara med på några bilder. Hade varit så mysigt! Men istället så skall vi åka ut till Åby efter fotograferingen och hälsa på Disa och hennes vänner. SOM jag längtat efter henne! Träffar ju inte henne så ofta då hon bor hos Emmas föräldrar. Ska bli så kul att få vara med när hon valpar :)

Har målat mina naglar ikväll och jag kan säga att det var sista gången för denna graviditeten. Varnade Tobias att han för hjälpa mig nästa gång. Var lite jobbigt :/

Idag så har Knodden verkligen varit livlig! Det är h*n fortfarande! Så mysigt så <3

Annars händer inte så mycket här under helgen. Vi ska fortsätta packa lite och ta ner det sista på vinden. Blir väl lite glas och det sista i vitrinskåpet som jag inte fått ner ännu.

Ska sova nu, är lite spänd/nervös inför imorgon. Gillar inte att vara med på bild men nu är det ju magen som skall vara i fokus. Och Emma är ju inte direkt en främling haha :)

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Åh så fint :)!

2012-04-06 @ 22:15:11
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Lindha

Tack Emma! Antar att du syftar på bilden? ;P Eller? Haha. Inte lika fina som dina foton dock ;)

Synd attdu inte söker gravida som skall föda i juli btw, är beräknad till 6juli och hade gröna ställt upp på fina nyföddabilder. :D

Kul att du hittade hit!

2012-04-06 @ 22:50:10
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback