Heart Chat Bubble

Måndagen den 16 april 2012.

God morgon från en sjukling :( Jag har inte direkt blivit bättre/piggare under helgen så har sjukanmält mig från jobbet. Suck. Iofs inte så konstigt då jag har lite svårt att lyssna på kroppen och ta det lugnt när jag känner att jag inte är helt hundra. Men idag har jag lovat Tobias (han sa till mig på skarpen igår, typ:P) att bara ligga och vila och inte hålla på och packa och greja. Så det ska jag göra! :) Vila alltså, haha.

Ingen valpning blev det inatt heller, stackars Disa som förmodligen ligger och har haft ont hela natten. Får hoppas det blir under dagen :) SÅ jobbigt är det itne att sitta och titta på när en hund valpar så det ska jag förhoppningsvis orka med.

Har ätit frukost nu och ska nog snart lägga mig och sova igen. Älsklingen kommer hem och äter frukost snart så kanske håller mig vaken till dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback