Heart Chat Bubble

På inköpslistan.

God morgon!
För några månader sedan så gick våran mixer sönder, den brann typ upp. Det började luktade bränt av den och så rann det olja underifrån. Så det var bara att slänga den. Så en sådan behövs inhandlas.


399kr på MediaMarkt

När det är dags för Knodden att äta lite mer riktigt mat och inte bara bröstmjölk så planerar jag att göra lite egen barnmat, och till det behöver jag ha en stavmixer, smidigt och bra!



99kr från MediaMarkt, hur billigt!?

Något som vi saknade på självaste våffeldagen var ett våffeljärn! Jag älskar våfflor och tycker det är ett ganska okej mellanmål ibland, lite variation från pannkakor. Våffeljärn står väl inte på prio ett listan men det vore kul att ha ändå :)

När jag känner att jag kan lägga pengar på det, ska jag också beställa en KitchenAid, en kompis till mig jobbar på ett företag här i stan som säljer dem för strax över 1000lappen, eftersom dem tillverkar sådana maskiner så får man beställa dem billigt. DÅ ska jag baka bullar minsann, haha! :) ANnars kostar dem ca 5000kr.




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Vill också ha en KitchenAid! Kan du fixa ett sånt pris åt mig med så skulle jag dö av lycka ;)



Btw, du är lite dålig på att svara på kommentarer tycker jag allt ;) Puss!

2012-04-02 @ 10:45:48
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Lindha

Kolla med Emma Andersson, hennes mamma beställer på Whirlpool ;)

2012-04-03 @ 10:41:01
URL: http://mammalindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback