Heart Chat Bubble

Rosenserien.

Jag har kikat runt lite på nätet på olika hudvårdsmärken och läst om dem. Det som faller mig mest i "smaken" är Rosenserien. Det är en serie som är helt ekologisk med Aloe Vera Gelé som bas, istället för vatten som många andra märken har. Jag tror att den kommer göra underverk med min hud ;) Den kostar ju dock en slant extra, men inte så jätte mycket dyrare än Mary Kay som jag tidigare använt. Jag lägger mer än gärna ner lite extra pengar på min hy för att den skall må bra.
Dem har inte bara ansiktsprodukter utan även deodorant, hand och fotkräm osv.
När jag fått min heltidslön så blir det nog lite shopping av dessa produkter :)
Jag skulle så gärna vilja göra en hudanalys innan så jag köper dem rätta produkterna för min hud. Men, det är mycket som skall inhandlas nu iom nya lägenheten (inrednings prylar alltså) så det får nog vänta.

Är det någon av er som har erfarenhet av denna serien?

Rosenserien kan du bland annat köpa HÄR, det var den billigaste sidan jag hittade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback