Heart Chat Bubble

Söndagen den 15 april 2012.

Hej på er! Dålig update jag vet. Men dagarna har liksom gått i ett. För en gångs skull. Plus att jag inte mår sådär jätte bra. Känner att en ordentlig förkylning är på gång. Den har ju lurat under helgen som jag skrivit om tidigare.
Idag har vi varit nerep å stan en sväng, skulle gå in på tre och prata med dem, sen åkte vi till ett ställe som en kompis till oss tipsade om, Importörerna heter stället. Dem hade allt möjligt där! En riktigt rolig butik att gå i. Dem ahde väldigt mycket skräp men också väldigt mycket fint. Så dit ska vi igen och handla lite ;) Vi hittade ett jättefint och annorlunda matsalsbord som vi båda föll för direkt, vi får se om det blir ett köp ;) Åh vad jag längtar till lägenheten nu!

Sen under eftermiddagen har jag packat lite mer, dammsugit och skurat golven, lagat lite mat och sen vid sex tiden fick vi besök av Tobias moster med familj. Dem fick lite kvällsmat och kladdkaka till efterrätt :) Alltid trevligt att träffa dem!

NU är det inte alls mycket kvar som skall packas ned. Det mesta är köksattiraljer, tänkte fortsätta med det i veckan. Lite behöver vi ju hak var som glas, tallrikar sov men det är ändå en heldel kvar som kan packas ned. Så skönt att ha allt iordning, mitt i röran ;P Kläderna och täcken och sådant "mjukt" slänger vi bara ner i stora sopsäckar alternativt ikea kassarna! Smidigt och bra! Så gjorde vi sist med :) 

På tala om annat! Fick sms av Emma för en stund sedan att Disa (Tettchi´s Charming Little Disa) komemr valpa till 99% under kvällen/natten! Som jag berättat tidigare så ska jag få vara med på denna häftiga upplevelse! Jag frågade Emma om det var okej att man är förkyld och det var det, så länge man tvättar/spritar händerna. Jag ska ju bara titta på medans dem andra agerar barnmorskor ;P
Hoppas bara inte jag får feber eller liknande så jag inte orkar vara med på valpningen. Vill verkligen inte missa det för allt i världen. Nog känner jag mig lite "dåsig" men det ska nog gå bra. Wiiie! Spännande! Kommer inte kunna somna nu bara för jag är så förväntansfull haha.

Lite långt inlägg men så blir det ibland, tråkigt utan bilder jag vet men jag har förvarnat er om att jag är dålig på bilder :P Tråkigt att ta dåliga bilder med en iPhone kamera :P

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback