Heart Chat Bubble

Söndagen den 22 april 2012.

Dagen har spenderats mestadels med min fina mamma, har varit väldigt mysigt. Vi åkte till Tidaholm vid lunch tid och kom hem runt 18snåret. Mycket trevligt! Sen vid sju så gick jag bort till Bettina som var hemma hos sina päron. Var där typ en timma sen hem igen.

Så himla skönt att bara vara och ta dagen som den kommer. Blir inte direkt så när det är en planerad tripp till Skövde. Kändes välbehövligt med ett omplanterat besök faktiskt. <3

Lär väl dröja ett tag innan nästa besök eftersom vi flyttar nästa helg och helgen efter det kommer mamma upp och hjälper mig flyttstäda.
Men nästa gång vi väl åker ner så ska jag försöka att inte planera för mycket (svårt för mig;), mår inte bra utav det.
Någon jag däremot ska träffa nästa gång är fina Kajsa som jag inte sett sen i vintras, då vi typ precis gått ut med graviditeten. Sen Linda H har jag inte träffat på länge, älskade vän!

Har precis köpt biljetten hem imorgon, 14:47 går det, tänkte svänga förbi Emelie innan tåget går och krama henne och magen och snacka skit (typ bebis prat;), min fina vän <3

Hepp, ska fortsätta titta på teve nu. En skit bra serie på femman, "Missing" heter den.

Imorgon ses vi älskling!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback