Heart Chat Bubble

Tallrikar (igen).

Nu har jag hittat tallrikarna jag vill ha! TRIVSAM från IKEA! Jätte fina! (kommer givetvis inte släppa mina IB Laursen musli skålar som jag visat er tidigare).



Från vänster: Tallrik, 59kr/st, Djup tallrik, 29kr/st, Assiet, 29kr/st, från IKEA.

Och så dessa besticken (dem vi har nu behöver bytas ut):


SVIT, 279kr/ för 24 delar, också från IKEA

Fasiken vad jag önskar att jag vunnit en massa pengar så jag bara kunde inreda hemmet precis så som jag har det i huvudet, på en gång! :P Nu får man ju ta lite i taget. Sån är inte jag riktigt, vill att det ska ske NU! För mig är det väldigt viktigt att jag trivs i mitt hem, framförallt eftersom vi aldrig kommit till ro i vår nuvarande lägenhet.
Har sån himla tydlig bild på hur jag vill att det skall se ut.
Även om det bara är "småplock" så blir det mycket i slutändan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback