Heart Chat Bubble

Tisdagen den 24 april 2012.

Förlåt för dålig uppdatering men det är lite mycket nu med flytt osv. Jag går mest i flytttankar nu.

Igår kom jag hem från skövde lagom tills älskling slutade jobbet, så han plockade upp mig. SOM jag hade saknat honom <3
Vi pussades lite, lagade mat och bara var. Pratade om allt som hänt osv. Sen hann jag även packa två flyttlådor med köksattiraljer, kändes fint :) Nu är det bara slutspurten kvar i köket, det är bara att "slänga" ner på fredag. Idag har jag dessutom gjort rent ugnen, sprayade den med ugnsrent igår så det fick stå över natten, samt alla plåtar. Skönt att ha lite grovjobb gjort när vi skall flyttstäda. Mamma och lillasyster kommer  upp hit och hjälper oss med det näst nästa helg.

Nu skulle jag väldigt gärna vilja vinna pengar på lotto eller triss så jag kan shoppa loss en massa inredning! Det jag skall beställa först och främst är gardiner till sovrom, kök och barnrummet. Får se om vi evetnuellt behöver någon ny gardinstång, har inte koll på hur många jag har och hur dem ser ut. Sen behövs alltid lite smått och gott, som en ny sovrumslampa till fönstret, natttduksbord osv, men vi får se när vi kan handla det. Blir en del utgifter nu i och med att vi nästan måste betala 2 hyror :/

Idag var vi även hos barnmorskan, som alltid var tredje vecka. Allt såg bra ut :) Vi bokade två nya tider framöver, sen bokade hon även in mig på ett informationsmöte med en sjukgymnast om tiden efter förlossningen. Där dem pratar om knipövningar, hur man skall sitta, sen kommer det även en tandsköterska som pratar om tandhygien.
Sen fick jag även med mig ett informationsblad om "amningsinformation" som jag skall gå på. Det var en öppen grupp så den behövde man inte anmäla sig till. Fanns lite olika datum att välja på.
Haha många datum att hålla koll på, tur att man har en almanacka och mobilen ;)

Luddigt inlägg men det får ni ta, tråkigt utan bilder med.
Vill så gärna köpa en kamera innan förlossningen så man kan få fina bilder på Knodden, får se hur det blir med det :/ Jag vill bara ha och ha och ha ;P

Nu ska jag nog göra mig lite rostade mackor och oboy, mums!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback