Heart Chat Bubble

Torsdagen den 26 april 2012.

Jag är så sjukt irriterad just nu! Ingenting kan gå smidigt nu för tiden. Det känns som att det enda jag gör är att ringa samtal hit och dit, boka om tider hela tiden, packa inför flytten osv osv. Jag har nog att tänka på, det räcker nu! Sen är det allmänt struligt och rörigt på jobbet, gah!
Nu ser det ut som att vi får vänta till på MÅNDAG innan vi kan flytta in i lägenheten/hämta nycklarna. Städfirman som flyttstädat den nya lägenheten fick 9 anmärkningar och dem kan inte fixa det förrens på lrödag. KUL! Och det var alldeles för mycket för att vi vill ta det själva, vi kommer ha nog att städa i våran lägenhet så vi får snällt vänta. Så jävla surt bara, nu när det är långhelg och allt!

Jag kan inte slappna av för att det känns som att jag måste hålla koll på allt runtomkring hela tiden, alla tider, sen är det dehär med försäkringskassan och min kommande föräldrapenning. Sjukt jobbigt att bara sitta och vänta utan att ha någon koll. Nu väntar jag på att huvudkontoret i Halmstad fyller i mina uppgifter om årsinkomst mm, sen ska dem skicka tillbaka det till mig så jag i min turk an skicka det vidare till Fkassan. Ni ser ju, mitt huvud går på högvarv och jag är så rädd att stressa upp mig alldeles för mycket för både mitt och barnets bästa men jag gör så gott jag kan.

Imorgon ska jag jobba för första gången på 2 veckor, får se hur det går :) Nästa vecka jobbar jag ons-fre.

Ska väl lägga mig och vila om en stund och sen tänkte jag fortsätta med ugnsplåtarna, sprayade dem med ugnsrent igår.

Eftersom det inte blir flytt i helgen så åker vi nog till svärfar i helgen istället, mys!

Som ni ser så händer det inte mycket (som är positivt) i mitt liv just nu, därför uppdateringen är lite gles. Har alldeles för mycket tankar och funderingar i huvet för att åf ner det skriftligt.

Måste passa på att säga GRATTIS till Lisa också som fick sin lilla james igår kväll! Stort grattis till familjen!


w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback