Heart Chat Bubble

Tur i oturen?

Det är tur att jag har Knodden i magen som ger ni kärlek och styrka! <3
Skall prata med chefen på Onsdag, då är jag förhoppningsvis kry. Är även personalmöte då.
Allt är bara väldigt lustigt och ingen av oss vet väl riktigt varför mitt "uppdrag/tjänst" har sagts upp. Och jag vet heller inte hur det ser ut för mig, vad jag kommer få göra osv. Jag vet bara att min rygg och jag inte kommer att klara av att städa fram till sista juni.
På mitt nya anställningsavtal, som jag bad om att få iom min nya tjänst på heltid, så står det att jag jobbar 100% from 23/3-31/6. Ska inte säga för mycket, vi får se på onsdag helt enkelt.

Mamma älskar dig Knodden, och är väldigt glas och tacksam att du finns och växer i min mage. Längtar så efter dig! <3

Är också obeskrivligt tacksam för att jag har världens i särklass bästa sambo som alltid finns vid min sida. Älskar dig mer än livet älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback