Heart Chat Bubble

Dålig uppdatering.

Jag vet att min uppdatering inte är den bästa men det blir så när man får barn. De är lite annat som tar min uppmärksamhet och så en massa besök mellan varven. Sen vi kom hem från bb i norrköping förra lördagen har vi fått en del besök och tagit hand om vår fina dotter. Tycker att vi lärt känna henne väldigt bra nu. Vet vad hon vill bär hon gråter osv. Vår prinsessa <3 Herregud vad mamma och pappa älskar dig! I tisdags natt kom mamma och Stefan hit. Dem åkte för en stund sedan :( Tiden går så fort! Vi har kikat lite på stan och sådär. Mormor har gosat en hel del med Julia med givetvis. Sen har vi köpt och monterat matsalsbord och stolar. Kommer för övrigt aldrig köpa något man behöver bygga ihop själv från Jysk. Nog om det :P Vi ska väl kika lite second hand idag och åka en sväng till chilli. Sen blir det lugnt. Ska bli skönt med en helg för oss själva innan pappan i huset börjar jobbet på måndag. Har verkligen varit full rulle det senaste. Sen måste vi städa här hemma. Ser ut som kriget. Julia ligger brevid mig och sover. Jag ska väl göra mig iordning så jag är färdig att åka sen :) Skall försöka finna tid att skriva förlossningsberättelse ikväll med. Vet att några efterfrågat det. Bäst att göra det innan minnet sviker. Även om vi skrivit upp lite tider osv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback