Heart Chat Bubble

Hej söndag!

Dagarna går så fort! Kanske beror på att vi sover till 10-11 om dagarna ;P Imorgon börjar Tobias jobba igen, känns lite vemodigt både för mig och honom. Då är det bara jag och Julia ensamma om dagarna, lite nervöst. Men det ksa nog gå bra :)
 
Imorse vid sju så var det min tur att mata Julia, men hon ville itne somna efteråt (som hon aldtig vill typ på morgonen :P) så jag gick upp och la henne i babynestet i soffan och tog med mig täcke och kudde och la mig brevid henne. Hon somnade ganska så fort efter att jag tagit upp henne och la henne i soffan. Där låg vi och sov till halv tolv :) Hon har blivit så stor min lilla tjej!
 
Idag så har jag städat lite här hemma, städat golven. Välbehövligt! Har även lagt ut mattorna i köket och hallen som vi köpt. Blev helt ok :P Mattorna ser gröna och blåa ut istället för gråa och svarta :P Men det får duga ;)
Så skönt att slippa se dem fula golven.
 
Nu har vi börjat med maten här hemma! Blir fisk idag =) Mums!
Lilla Julia vill verkligen inte somna. Hon sover inte alls mycket på dagarna numera, får väl se hur länge det håller i sig. Vore skönt om hon kunde sova LITE i alla fall :P Hon somnar gärna i famnen men så fort man skall flytta henne till vagnen eller liknande så vaknar hon efter en stund.
 
Skall skriva en "fortsättning" på mitt tidigare inlägg med om min biverkning efter epiduralen och lite hur det fungerar här hemma med lilla Julia. Det har hänt mycket :)
 
Skall lägga till lite grand i mitt tidigare inlägg nu. Såg i mobilen att jag missat lite tidpunkter som kan vara kul att läsa ;P 
 
Kul att ni tittar in här varje dag även fast jag är dålig på att uppdatera. Men det blir så med en liten här hemma :)
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback