Heart Chat Bubble

Scrapbooking.

Hej på er!
Hur mår ni?
Jag och Julia kom hem för 50 min sen. Vi har varit med Lisa och James hela dagen :) Vi möttes på stan förut en snabbis sen gick vi vidare hem till dem. Vi pratade lite, matade bebisarna och sen somnade dem en stund så då passade vi på att scrappa. Lisa är jätte duktig och har HUR MYCKET SAKER SOM HELST!
Vi har nämligen gjort fotavtryck på Julia så jag ville göra en fin tavla av det. Så jag fick "låna" lite saker av henne och så hjälpte hon mig en hel del med idéer. Som nybörjare står det ganska still ;)
Jag blev i alla fall jätte nöjd och skal beställa hem lite sånt pyssel. Tyckte det var riktig kul och avslappnande. Bara låta fantasin flöda!
Lisa har gjort ett album där hon scrappat med bilder jätte fint. Jag skall härma henne och göra ett sånt jag med. Kul för Julia att titta i sen. Men först måste jag framkalla lite bilder från mobilen :) åh längtar tills jag får scrappa igen!!! :D

Tack så jätte mycket för idag gumman <3

Nu ska jag chillaxa i soffan och kika på scrap grejer ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3388599/images/2012/pic_502abd0d9606ee678b000b52.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback