Heart Chat Bubble

Tisdagen den 7 augusti 2012.

God morgon! Ja, för mig blir det morgon. Steg upp för en stund sedan och äter nu min frukost. Passar på mesans Julia fortfarande sover. Igår så åt hon sista gången vid kanske 22 tiden. Sen vaknade inte hon förrens 04:20 typ. SÅ skönt att få lite mer sammanhängande sömn. Jag somnade vid 00. Glad mamma! Dock så var jag uppe med henne i två timmar innan hon somnade igen. Då hade Tobias redan stigit upp. Hon grät sig själv till sömns precis när Tobias kom in med lite mat :P Sen vaknade hon vid 09:30 igen, fick lite mat sen somnade vi om och nu är jag uppe :) Vi har en väldigt snäll bebis ändå. Nu tror jag att hon vaknat... Skall försöka skriva fortsättningen på förlossningsbrevet ikväll, beror på när vi kommer hem från simonstorp. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback