Heart Chat Bubble

Well hello!

Hej på er! Klockan är mitt i natten. Jag har nyss diskat och packat Julias väska. Vi ska nämligen åka till Julias farfar med sambo imorgon. Hon har inte träffat sin gammel farfar ännu så det är därför vi åker dit. Han bor också i Vaggeryd. Han är gammal och orkar inte åka upp hit. Så då åker vi till honom <3

Tobias jobbar till 06 imorgon bitti så det är jag som skall köra. Vi satsar på att åka vid 12.

--

Igår så var jag förbi 3 och förlängde mitt abonnemang. Skaffade då även en ny mobil, Samsung galaxy s3. Men det är inte alls min grej!
Jag ville inte ta iPhone 4s för att jag ville prova något nytt. Tji fick jag! Gillar verkligen inte min nya telefon. Mycket krångligare och njae jag bara gillar den inte. Inte lika simpel som iPhone. Med de sagt så bytte jag tillbaka till min iPhone 3 precis och återställde den andra. Har bara haft den ett dygn och då inte gått utanför dörren med den så den är som ny fortfarande.
Tror ni man kan få byta till en annan mobil om man öppnad förpackningen?
Annars vet jag inte vad jag ska göra :/

Imorgon ska jag försöka komma upp vid 09:30 ungefär. Så jag förhoppningsvis hinner duscha, äta och dricka kaffe. Samt packa ner mina grejer. Tar inte med mig mycket eftersom vi bara skall vara borta en natt, lite hygienatriklar räcker.

--

För övrigt så ska jag ta en vända på stan i dagarna och köpa lite nya kläder. Måste ha byxor, stickad tröja eller två, sen lite fina toppar och bh (!!). Behöver nya träningsläger också men det kanske får vänta till nästa månad. Ska ju börja träna! :) Har gett mig fan på beach 2013! Har varit ute och gått nästan varje dag denna veckan, stulit massor med vatten och inte ätit något godis, kanor eller liknande. Är så stolt över mig själv! Jag kommer fixa detta och känner mig riktigt peppad att börja träna igen.
Men jag har börjat med promenader och minskat socker intaget. För att vänja kroppen lite. Brukar alltid gå in för hårt med träningen och det slutar med att jag tröttnar. Hittar liksom ingen bra balans. Men nu behöver jag verkligen tajta till mig och bygga muskler. Överallt.

Känns ju sådär att köpa kläder när jag inte känner mig på topp men jag vill inte gå i mammabyxorna hela vintern... Just nu är det dem enda kläderna som passar.
Kanske kan känna mig lite snyggare i vanliga, snygga kläder. Hoppas det! :)
De är jag allt värd! Finns massa snyggt på Gina tricot såg jag :) behöver även ett par höst skor och tunnare jacka. Hmm lite mycket nu :/

Näe om man skulle ta och sova?
Fan vad tankarna började snurra nu då. Har ju inte skrivit här på ett tag. Haha.
Men måste sova nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback