Heart Chat Bubble

24 år.

Idag fyller min älskling år! Min bästa vän, min sambo, pappan till mitt barn, min själsfrände, mitt allt! Vet ärlig talat inte vad jag hade gjort utan honom. Älskar honom så högt <3 Världens bästa pappa och sambo. Vi skall fira hans dag med marrängtårta (som han ätit i 23 år på sin födelsedag), sen kommer hans mamma och syskon och fikar med oss. Hans pappa med sambo kommer på fredag :) Så imorgon ska vi försöka gå upp någorlunda i tid för att åka och handla diverse till kalaset. Jag skall även byta ett par byxor (mjukisar) jag köpte på lager 157 sen kolla efter något linne eller tröja på stan. Kanske någon bh med :) Jag vill inte handla allt för mycket då jag inte tänkt se ut såhär allt för länge :P Gjorde misstaget att prova mina byxor förut... Lite väl tidigt. Får väl leva i tights och tröjor fram till dess att jag kommer i den igen. Nu ska jag sova! Lillan vaknar väl om någon timme eller så. - Vi kom ut på en promenad förut med. Vi gick till Halvars för en glass med Mathias och Veronika. :) Lagom promenad. Varmt som Satan har det varit ute idag. Sån där jobbig värme.


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas att din sambo fick en bra födelsedag. vore väldigt intressant om du kunde skriva en förlossningsberättelse tycker jag. vill gärna veta hur stor julia var när hon föddes, för det har du väl inte skrivit?

2012-07-26 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback