Heart Chat Bubble

Bosse <3.

Har fått igång min gamla digitalkamera inför kommande barnafödande. Hittade Några gamla bilder på min fina fina katt Bosse jag hade för ca 2 år sedan. Jösses vad ja saknar honom! Började gråta när ja såg bilderna :( Jämt, när jag skulle vila/sova kom han och la sig på kudden tätt intill mig och kurrade. Han ville alltid vars nära. Då trivdes han som bäst. Jag med för den delen. <3 Dessvärre så kände ja att jag inte var hemma tillräckligt ofta och han fick vara själv en hel del i min etta, som jag då bodde i. Så jag tog det svåra beslutet att lämna honom till någon som var hemma mer. Det var för hans eget bästa. Men oj så jag saknar honom! Han var speciell, Bosse <3


Kommentarer
Postat av: TS

Vilken sötnos!

2012-07-13 @ 10:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback