Heart Chat Bubble

Bra dag.

Ja, idag är faktiskt en bra dag. Känns lite konstigt att sexa det. Haha det hör inte till vardagen precis ;) Vi har precis duschat och jag har gjort mig iordning. Innan det så städade vi och möblerade om. Det blev SÅ bra! Tack för tipset Lisa! :) Nu vill jag bara få mattan tvättad så vi kan ta hem det nya bordet vi gjort om :) Tips på var man tvättar mattor billigt i nkpg?! Det var svettigt att städa och möblera kan jag säga. Haha. Men nu är det gjort och det känns så sköönt. Jag har till och med gjort rent ugnen och alla galler :) sprayade den igårkväll. Om en stund ska vi iväg till Tobias jobb och titta på linneskåpet som vi har gjort om. Jag vill se hur "illa" skadan blev. Sen ska vi äta glass! Sorbé för min del. Vill inte sabba magen, den är dålig nog :/ Jag vill gärna ta hem skåpet asap eftersom det står grejer överallt i sovrummet på golvet nu. Inte så trevligt. Kanske kan leva med skadan ett tag till. - Senare ikväll tänkte jag sysselsätta mig med att fixa iordning i garderoberna. Kläderna ligger lite hullerombuller. Så tänkte vika lite fint :) Undrar hur länge det håller sig så sen? ;) Bild på vardagsrummet kommer! Glömde dock ta före bild, som alltid. Haha. Sämst! Ps ni är några stycken som kikar in här varje dag, MEN ni kommenterar dåligt ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Lindha. Det här var Sofia, hon med skötbädden som du köpte. Tänkte bara titta in på din blogg och se om ni fått er lilla bebis än, men än så längemverkar ju den lille vilja stanna på insidan... Vi fick vår lillkille den 26 juni, BF var den 19:e så han lät ju vänta på sig en hel vecka, men det är ju som det så fint heter " den som väntar på något gott..." Ett stort lycka till och hoppas att er väntan snart är över!

2012-07-11 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback