Heart Chat Bubble

Då var även denna dagen till ända.

God kväll! Jösses vad dagarna går fort. Inte mig emot egentligen, det betyder att jag får träffa vårat älskade barn fortare. Som Vi längtar nu, helt otroligt. Kom ut nu!!! Vid 16:30 kom Lisa och James hit och myste lite. Vi åt hamburgare med bröd och lite godis till efterrätt. Sen tog hon några kort på mig och magen :) Nu sitter jag och försöker få iordning på mina stackars fötter, som bär på alldeles för mycket vikt. Har smörjt in dem i olja och sedan plastpåse+strumpor över. Hoppas det hjälper. Tog bort det gamla nagellacket med. Får hoppas jag klarar av att måla om dem imorgon haha. Inte det lättaste nu för tiden ;) Längtar så tills Knodden är ute och jag kan börja röra på mig (planerar att gå många promenader) så jag kan bli av med min just nu otroligt fula gravido-kropp som jag HATAR! Aldrig sett på maken så många celluliter :/ Aldrig varit såhär stor. Magen har jag inga problem med, det är allt runt omkring som gör att jag inte trivs i mig själv just nu. Vill bara stänga in mig tills det är dags. --- Dem senaste dagarna har jag haft en hel del mensvärk/förvärkar. Ingen olidlig smärta direkt men hoppas något är på gång snart. Nu när dem kommit så ofta. Innan var det inte så ofta. Men jag ska inte ropa hej än. Blir bara besviken då. Om inte annat gör barnmorskan en hinnsvepning på torsdag (nervöst!!). Håll tummarna att det händer Något innan dess. Skall fortsätta titta på filmen nu. Gomez in 60 seconds på Kanal 5. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback