Heart Chat Bubble

God kväll!

Sitter i soffan och är proppmätt! Älsklingen min har gjort pizza, mums!

Jag bakade aldrig negerbollar och inte stekte jag något kött heller. Vaknade av att Tobias kom innanför dörren förut strax efter 16.
Sen låg jag där en stund för att piggna till, gick upp och åt lite sallad och smörgås. Sen åkte vi iväg och köpte mat till ödlorna och sen till Halvars för glass!
Var döskönt ute idag! Mycket tack vare att det fläktade annars hade jag nog inte pallat solen =P

Nu tittar vi på Bad Boys på sexan.

Imorgon skall jag upp tidigt och köra babe till jobbet, sen är det knappt någon idé att jag går och lägger mig för vi skall till barnmorskan klockan 08:30 imorgon. Jag hoppas innerligt att det är sista gången vi är där! Känns som jag kommer vara gravid för alltid :(

Efter bm besöket skall jag förbi en bilverkstad (?) för att laga ena däcket på bilen som har fått en spik i sig.
Imorgon eftermiddag tror jag vi skall ut till Simonstorp igen för att träffa Sarah med familj :) Vi var ju där i måndags och blev bjudna på god mat :)

Och vet ni!? På måndag är det Tobias första semesterdag och ingen är gladare än jag!! Förutom möjligtvis Tobias själv ;P
Kommer kännas tryggt att ha honom hemma om/när det drar igång. Han kanske inte ens hinner få semester innan bebis tittar ut, vem vet.

Ska se om vi inte kan möblera om i helgen :) Vill gärna ha det hemtrevligt och fint tills bebis kommer för då vill jag inte fokusera på något annat än bebis =D Då har jag inte tid att möblera ;P
Nu är det ju fortfarande en del som skall till såsom mattor och lite småpill men i det stora hela är det inte mycket kvar :)

Hoppas eran dag har varit bra! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hur går det, är det bebis på gång?

2012-07-06 @ 19:47:36
Postat av: Frida - mamma till Filippa

Håller tummarna för att något hänt här! :-)

2012-07-07 @ 00:08:37
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback