Heart Chat Bubble

God natt.

Jag känner mig jätte trött så passar på att sova. Får se hur det går :) Har inte vilat något idag och sov dåligt inatt. Plus en massa nya intryck osv. Inte konstigt man är trött :) Efter besöket på förlossningen (allt såg bra ut!) så åkte vi till Miami och åt pizza. Påvägen hem köpte jag lite godis. Sen tog jag mig ett bad och la ansiktsmask. Smorde in fötterna och filade sedan mina naglar. Nu är ja fit for fight! Kändes himla skönt och völbehövligt. Mina tånaglar är fortfarande omålade dock. Skulle behöva lite hjälp med dem haha. -- På tala om något annat. Jag har börjat ned en ny hudvårdserie, från Apoteket. Neutrogena heter den. Någon ny serie som kommit. Kommer inte ihåg exakt namn men den är rosa (?). Men jag gillar den inte riktigt. Den känns för stark på något sätt? Jag är ute efter någon MILD och skonsam rengöring, som INTE kostar skjortan. Tips någon? Skulle så gärna vilja gå på en hudkonsultation för att få reda på exakt vad för typ av hy man har så man kan använda rätt produkter. Vet inte hur många olika jag provat. Nu ska jag sova. Håll tummarna för att det händer något inatt. <3 Är mer laddad än någonsin nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att bebis snart vill titta ut.
Jag använder L300 serien och tycker deras rengöring är toppen. L300 finns ockå på Apoteket.

2012-07-13 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback