Heart Chat Bubble

God natt!

Nej hörrni det har fortfarande inte hänt någonting. Jag hör inte så mycket om dagarna därav har jag inget att skriva om. Idag har jag haft en heldel mensvärk dock. Så vi kan ju HOPPAS att något är på g. Annars är det hinnsvepning på torsdag och jag är så nervös!!! Typ livrädd. Tänk om vi är tre på fredag? Eller lördag? Känns overkligt. --- Någon det däremot gått framåt för är Cajsa (ungmammaioslo.blogg.se). Hennes slempropp gick igår och nu under kvällen hade hon täta förvärkar eller vad man nu kallar dem. Läs mer på hennes blogg :) Så spännande! Jag sa till hennes senast igår att alla får före mig och att hon inte var något undantag. Står fast vid mitt ord ;) Hoppas att det går bra där borta. Du kommer fixa detta grymt! Lycka till <3 Tänker på dig ska du veta. -- Imorgon ska vi städa här hemma. Och KANSKE möblera som jag pratat om tidigare. Sen måste vi bli klara med linneskåpet vi slipat och målat. Står massa grejer på golvet i sovrummet nu. Dock så hade färgen krackelerat på några ställen så vi kanske behöver göra om lite. Men det får nog bli vid ett senare tillfälle. Vill inte ha massa grejer på golvet. Ska försöka blunda nu. Får se hur det går. TJILEVIPPEN!


Kommentarer
Postat av: Monika

Men gumman varför är du så nervös och rädd för??? :(

2012-07-11 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback