Heart Chat Bubble

Julia <3

Hej på er! Ledsen för min frånvaro men jag har varit upptagen med att föda barn och allt som hör därtill ;) I måndags kväll åkte vi in och natten till måndag klockan 03:29 tittade hon ut. Vår lilla Julia <3 Jag kämpar just nu med att bli av med en huvudvärk/nackvärk som vägrar släppa. Om bara den kunde försvinna skulle allt bli bra. Skall ringa bb strax och be att få en läkartid eller något för detta håller inte längre. Såfort jag sätter/reser mig upp så kommer huvudvärken som ett brev på posten. Det riktigt pulserar i skallen på mig :( Tur att vi har världens bästa pappa Tobias hos oss <3 Jag återkommer när allt lugnat sig.


Kommentarer
Postat av: vicky

Åh ja ryser! Grattis till er Julia<3 Så himla fint namn då=) Har tittat in här varje dag sen ditt senaste inlägg och bara väntat på goda nyheter! Hoppas det löser sig med din huvudvärk, låter inte alls kul! kram

Svar: Tack fina du!Söt du är :) Snart är det eran tur, så spännande! Kramar
Lindha Bajrami

2012-07-19 @ 14:43:17
URL: http://meavita.blogg.se
Postat av: Tina

Gratulerar till prinsessan!

2012-07-19 @ 18:09:59
Postat av: Emma

Hoppas ni har det bra <3! Angående huvudvärken. Min kompis Malin fick också ständig huvudvärk efter sitt andra barn. Hon sökte för de och de hade stuckit fel med någon spruta under förlossningen. Det händer 1 på 1000 sa de. Hon fick någon medicin, sen släppte det :).

2012-07-19 @ 19:44:57
URL: http://emmakajsa.spotlife.se
Postat av: Anonym

Stort grattis till lilltösen!!!

2012-07-20 @ 10:37:14
Postat av: Anna

å vad kul med en liten tjeja!

2012-07-20 @ 17:52:25
Postat av: Sofia

Nämen, det var en liten tjej alltså?!? Ni trodde väl att det var en liten grabb som gömde sig i magen? Ett JÄTTEgrattis till lilltjejen, hoppas vi får se många bilder på godingen här i bloggen.

2012-07-22 @ 10:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback