Heart Chat Bubble

Lindha <3 IB Laursen.

I fredags när Tobias moster med familj kom på fika besök så hade dem med sig inflyttningspresenter till oss. Jag blev så himla glad när jag såg att det var presenter från IB Laursen. Närmare bestämt vispskålen i färgen "Raspberry" och sex stycken kaffe koppar i färgerna vitt, rosa och grå. Dem första i min samling men defintiivt inte dem sista. Nästa inköp blir fyra stycken musli skålar i samma serie =D
Sen när jag köpt två stycken hyllor att sätta i köket skall dem minsann få pryda dem, så att dem syns ;)

Nobody puts IB Laursen in a corner.....
Haha!
 
--
 
Jag kunde inte somna om efter att Tobias åkt till jobbet, trots att jag var dötrött... Vaknar till alldeles för fort =P.
Somnade sent så har inte fått många timmars sömn, lär vara trött som en zombie senare under dagen men det är smällar man får ta. Skall träffa Emma på stan sen =D Wiiie!
Har precis ätit frukost, rostade mackor med ost och marmelad, mums!
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Ringa några små ärenden och sen slösurfa antar jag. Tröttheten kommer slå till snart, det känner jag på mig. Men jag tänker INTE lägga mig igen för då kommer jag bli ännu tröttare sen. Bäst att hålla sig vaken och kanske vila lite senare i eftermiddag.
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback