Heart Chat Bubble

Måndagen den 2 juli 2012.

God morgon på er! Ja, för mig är det god morgon, jag vaknade och gick upp klockan 11. Jag sover så frutkansvärt dåligt om nätterna så numera vaknar jag vid den tiden. Då känner jag mig utvilad. Bara att lyssna på kroppen såhär i förlossningstider ;)
Håller på att äta lite frukost nu- BÄSTA målet på dagen! Mums!
 
Igårkväll så slog det mig att jag faktiskt är mammaledig nu. From 1 juli är jag det, alltså igår. Så är inne på andra dagen idag, det känns helt sjukt! Nu är det bara bebis som fattas....
Tiden går så fruktansvärt sakta och jag vill bara ha ut bebis nu. Jag mår bra av att ha saker planerat så jag inte bara går hemma och tänker på förlossningen osv. Så ikväll skall vi ut till Simonstorp till Sarah med familj. Det ska bli mysigt! Blir lite god mat och mys. Dem har även 5 veckors kattungar hemma så lär väl kela en hel del med dem kan jag tänka mig ;)
Imorgon ska jag träffa Emma! <3 Det är sista gången vi kan ses innan hon åker till Santorini på lördag och jag eventuellt föder barn. Hon är borta en vecka så vi får se om jag har fått bebis när hon kommer hem eller inte.
Mer än så har jag inte planerat denna veckan. Förutom att vi ska till barnmorskan på torsdag då, får se vad hon säger :)
 
Jag ska äta upp min frukost nu sen tänkte jag dra över med dammsugaren och skura golven här hemma (IGEN!). Gjorde det förra veckan men det blir skitigt fort. Hatar´t!
Hatar golven vi har i alla rum förutom vardagsrummet, där det är parkett. Det har blivit typ "vita" ränder i köket efter att jag har skurat golvet för att smutsen liksom gått bort. Ser jätte fult ut. Så jag vill köpa en lång matta till köket och hallen för att täcka så mycket golv jag bara kan.
 
Skall ner till LIdl sen också och köpa lite ingredienser till smulpaj som jag inte har hemma. Skall ta med den ut till Sarah och co ikväll :) Får se hur detta går :P
 
Äta var det ja!
 
Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback