Heart Chat Bubble

Nerbajsad.

Det är tur att man älskar sitt barn så oerhört högt att det inte gör något alls att bli nersprutad med bajs såhär mitt i natten. Jag måste lära mig att inte bli så ivrig med att byta blöja när hon bakar. Då slutar det med att hon inte bajsat klart och hälften kommer på mig och mattan istället. Mamma blir ju så glad när du bajsar <3 Lite orutinerad av mig att lägga en matta nära skötbordet. Imorgon är det jag som flyttar den :P Hade inte en tanke på att hon kunde spruta bajs så långt ;P Det är kraft i den rumpan vill jag lova! :) Skall försöka somna om nu. Imorgon ska jag åka en sväng till Barnens hus och köpa fler nappflaskor. Vi har tre men två utav dem gillar vi inte, inte hon heller så mycket. Den vi har från NUK är bäst. Den har en bra "tutte" och hon får bra grepp. Ska se om det finns sådana att köpa där. Sen kanske någon napp. Sen ska jag förbi Lager 157 också. Kolla om det finns linnen och tröjor som passar damen (mig). Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback