Heart Chat Bubble

Onsdagen den 4 juli 2012.

Hej på er!
Ligger just nu i soffan och gör mest..ingenting. Som alltid ungefär ;P Händer inte sådär jätte mycket när man är mammaledig utan barn så att säga. Gick upp vid 11 sen kilade jag ner till Lidl som ligger granne med oss och handlade lite gottigt till frunchen (frukost/lunch). Stekte ägg och färska champinjoner, gjorde en sallad på salladsost, gurka, rödlök och tomater och så åt jag en färsk fralla med ost och gurka på. Det satt fint vill jag lova!
 
Har sovit lite sisådär nu under morgonen, bruakr alltid stensova till klockan 11 men inte idag minsann. vaknade till vid nio och kikade lite i mobilen innan jag somnade om igen. Sen började en kärring gapa på sin unge här utanför som i sin tur stod och gallskrek. Hon gapade att dem var försenade osv. Det tog en bra stund innan det upphörde men hon väckte nog hela grannskapet på köpet.
 
Nu har jag i alla fall hängt upp tvätt och diskat upp det som var. Nu är det tråkigt gjort för dagen i alla fall. Funderar på om jag skall lägga mig och vila en stund innan jag steker upp kött till Tobias så han får mat i magen när han kommer hem, sen tänkte jag göra lite negerbollar också. Det kan man frysa in och bjuda på när vi får besök, superbra! :)
Det var inte igår jag gjorde negerbollar minsann, gjorde det typ jämt förr i mina yngre dar när man var sötsugen. Det är ju sådana ingredienser man alltid har hemma.
 
----
 
För övrigt måste jag försöka övertala min kära sambo att vi skall flytta/möblera om soffan här i vardagsrummet. Frågan är bara om det går utan att behöva montera isär skiten :/ Det blir lite jobbigt i så fall. Men jag är säker på att det kommer bli SÅ BRA med den möbleringen, då täcker man inte fönstrena som just nu soffan står ivägen för. Sen när matsalsbordet och stolarna kommer på plats kommer det bli finimang! Operation övertalning får börja idag ;) Puss älskling!
 
Vila var det ja!
Sen får gärna bebis titta ut när som helst nu. Börjar bli fruktansvärt jobbigt och tungt (!). Värmen gör det inte bättre heller tyvärr :( Har inte kunnat njuta en sekund av värmen som varit denna sommaren. Den är bara ren plåga för mig just nu...
 
Hej så länge!
 
PS För er som vill ha lite bilder (eftersom jag inte kan lägga upp några här) så kan ni följa mig på Instagram där jag heter LindhaBajrami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback