Heart Chat Bubble

Premiärturen.

Hej på er! Vi är hemma nu och alla mår bra! Så skönt att vara hemma. Vi kom hem vid två tiden och se grejat lite hör hemma ledsna. Lilla Grodan sovit. Men vi har tagit det lugnt också givetvis ;) För en stund sedan kom vi in från vår första promenad med vagnen. Vi gick till macken och hämtade ut ett paket. Det var från Gudfar Thomas och frugan Hanna. Låg ett fint brev i paketet också och jag blev rörd till tårar av det <3 Hon fick en jätte fin filt, två par söta strumpor ned volang och en söt sjömansklänning. Julia tackar så mycket! <3 Så liten och redan så bortskämd. Promenaden gick bra. Var så skönt med frisk luft. Vi tog en lagom lång promenad. Strax är det dags att ge lilla Grodan mat igen. Hon ligger och sover i vagnen fortfarande. Jag har passat på att måla mina tånaglar. Dem är inte i sitt bästa skick nu kan jag tala om. Den har hamnat lite i skymundan ;) Ska se om jag hinner få till mina naglar på händerna också. Imorgon kommer farmor Ewa, faster Wilma och farbror Johan på besök. Ska bli mysigt! Får lite besök under veckan, himla trevligt! Men man får inte glömma att andas emellanåt med.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att ni fått åka hem och att ni mår bra alla tre!

2012-07-22 @ 10:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback