Heart Chat Bubble

Rensar.

Jag håller på och rensar lite bland alla papper och liknande som vi har. Det värsta jag vet när man bara samlar allt på hög, hel utan anledning. Så nu jädrar! Har dock tagit en glass-paus nu. Garderobsfixandet får vänta till en annan dag. Var och tittade på skåpet förut också, jag tyckte inte det så farligt ut. Snarare lite snyggt, såg använt ut. Så vi bestämde att vi sprayar på del två flaskor som är kvar och låter det vara som de är. Ingen av oss orkar börja om från början. Hoppas vi kan få hem skåpet i veckan! :) Här nedan ser ni en bild på hur vardagsrummet blev. Innan så var det tvärtom. Tv stod där soffan står och vise versa. Är supernöjd! Nu är det bara matsalsbordet som fattas, två tavelhyllor skall sen upp samt lite gröna och lila kuddar till soffan. Blir väl en stor tavla ovanför soffan med så småningom :) Skall fortsätta äta min glass nu:)


Kommentarer
Postat av: Ellies mamma

Det blev jätte mysigt med soffan där den är nu. Förstår vad du menar med att den stod i vägen för fönstret. Bra jobbat :)

2012-07-12 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback