Heart Chat Bubble

Rubriktorka.

God kväll/natt på er! Ligger i sängen och skall sova strax. Lilla grodan sover i sin vagga i babynestet <3 Har haft en mysig dag med svärfar och bonus svärmor på besök. Tobias (och jag med egentligen) och Julia fick lite presenter. Sen har vi ätit mat och tårta och varit ute på en liten promenad. Imorgon skall jag i är och köpa ny mat till Lillan, eftersom hon troligtvis har väldigt ont när hon skall bajsa osv. Skall prova på Hipp. Vi för hoppas det hjälper för det är inte roligt alls att se sin dotter ha så ont :( Undviker gärna läkemedel om det går. Tack Sandra för tipsen! Imorgon, kommer Emelie, Danne och lillasyster på besök! Och Agnes givetvis <3 Ska bli så mysigt att ha dem här över natten. Jag och Tobias ska eventuellt till Ikea innan dem kommer imorgon. Men vi får se hur natten ser ut och hur vi mår (hur pigga vi är) imorgon. Dem åker från Skövde vid tio tiden imorgon i alla fall. Under kvällen har vi sett en bra film som hette "Morning glory", rekommenderas varmt! Riktigt bra, och rolig! Nu är det sova som gäller! Ps Skall skriva en förlossningsberättelse (så gott det gör) så fort jag tar mig tiden och orken. Skrev faktiskt ner lite tider osv under resans gång. Och än så länge kommer jag ihåg på ett ungefär. Ps2 Julia vägde 3710g och var 51cm lång. Huvudomfång var 36cm. Vår älskade tjej <3


Kommentarer
Postat av: Anna

vad roligt att få läsa din förlossningsberättelse senare. er lilla tjeja var nästan exakt lika stor som vår vilmer var när han föddes, han vägde exakt 3,7 kg och var 51 cm. <3

2012-07-28 @ 20:52:20
Postat av: Vicky

Tack för din kommentar<3 så skönt när nån säger sådär, att man kommer klara det.. Jaa men ja tror nog epiduralen kommer användas:) men svårt att säga innan ju! Skulle va jättekul med förlossningsberättelse, när du har tid och ork:) kram

Svar: Såklart man peppar, vet hur jobbigt det är all denna väntan! :) Ska bli så spännande att se hur er dotter ser ut! Ett tag efter ni fått kanske vi kan mötas för en fika eller något? Vore kul tycker jag :) Kramar <3
Lindha Bajrami

2012-07-29 @ 15:57:44
URL: http://meavita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback